Ενισχύοντας την εξωστρέφεια και αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά πως είναι ένας αθλητικός οργανισμός με απήχηση στο εξωτερικό, ο ΗΡΑΚΛΗΣ υποδέχθηκε εντός της εβδομάδας ομάδα σπουδαστών αθλητικού μάρκετινγκ από τον Καναδά, τη Νέα Υόρκη και το Μίτσιγκαν των ΗΠΑ.
Από την πρώτη ημέρα παρουσίας τους στη Θεσσαλονίκη είχαν στενή συνεργασία με τον υπεύθυνο Μάρκετινγκ της ΚΑΕ, Νίκο Γραμμένο, αλλά και τον General Manager, Ζήση Σαρικόπουλο, για θέματα της αγοράς, τη διοργάνωση εκδηλώσεων και τη διαχείριση αθλητικής επαγγελματικής ομάδας.
Έγιναν συγκρίσεις μεταξύ όσων ισχύουν σε αρκετές χώρες, κατεγράφησαν οι ιδιαιτερότητες των Βαλκανικών χωρών και μέσα από την όλη διαδικασία οι σπουδαστές θα καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις και ιδέες που θα μπορούν να εφαρμοστούν στην Ομάδα μας.
Κατεγράφησαν δεδομένα σχετικά με τους εξωαγωνιστικούς παράγοντες που επηρεάζουν το μάρκετινγκ και πως μπορεί η Ομάδα να μειώσει τις συνέπειες, αλλά και ο συναισθηματισμός του Έλληνα φιλάθλου και των Βαλκανίων γενικότερα σε σχέση με τους φιλάθλους του ΝΒΑ.
Οι σπουδαστές ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του Συλλόγου, σε Κατσάνειο και Ιβανώφειο, συναντήθηκαν με διοικητικά στελέχη, έπαιξαν το αγαπημένο τους άθλημα, το γνωστό στην Αμερική LaCross, ενώ είχαν εποικοδομητική συνάντηση για αρκετή ώρα με τον GM της ΚΑΕ, Ζήση Σαρικόπουλο σχετικά με θέματα διαχείρισης μιας ομάδας μπάσκετ και ενός αθλητικού οργανισμού γενικότερα, όπως και με το τι συμβαίνει «πίσω από τις κάμερες» ώστε να μπορεί να λειτουργήσει ομαλά ένας τέτοιος μεγάλος «ζωντανός» αθλητικός οργανισμός.
Στα φωτογραφικά στιγμιότυπα διακρίνονται οι σπουδαστές/σπουδάστριες με τον υπεύθυνο μάρκετινγκ Νίκο Γραμμένο και τον GM Ζήση Σαρικόπουλο.